Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-24  |  Tid: 12:42:47

Beställt :)



Dessa tre beställde jag igår. Staven är 12mm för det fick jag tips av Susanna om att jag skulle använda eftersom tungan svullnar upp till en början :)
Sen beställde jag två fina kulor med, vet inte riktigt vilken jag vill ha till en början. Men det märks, därför det blev två stycken. Får då kan jag byta lite emellan med.
Finns ju många fler spännande kulor, men jag vill ha en neutral snygg till å börja med så då passade dessa bra tycker jag. Sen kanske det blir någon mer genomträngande färg. Vi får se. Men en början iaf :D

Och jag har beställt dem på RockFlame. Väldigt bra priser hade de också, tycker ju iaf jag.  





   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback