Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-02  |  Tid: 12:42:24

Massa chill ^^




Idag är det lika fint väder som igår.. Men idag så ska jag iväg och jobba mellan 15,30-21. Är ju en jäkla tid det också, för man blir ju bara sittandes i en halvtimme typ ju innan man kör igång med kl 16 jobben. Men men, jag dyker upp när jag ska ^^ Får ju lön så jag tackar icke nej.

Igår blev det inte många handtag gjorda.. inte mer än att jag åkte och handlade lite mat och sen åkte upp till pappa och hämtade min travvinst. Och gjorde mat sen då.
Annars va det lugnt hela dagen. Skönt det.
Jag älskar ledighet, men ibland blir man väldig rastlös..


Verkar som att min ena beundrare försvunnit för jag har inte fått någon kommentar på ett tag.. Har faktiskt två ^^ Gulligt tycker jag :D

Nej nu blire chill, å sen ska ja göra mat lite senare innan det är dags att dra iväg på jobb ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback