Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-08-01  |  Tid: 13:51:03

Ja jag lever ^^




Här har det varit dött ett par dagar, men jag har inte orkat och inte haft lust att uppdatera.
har jobbat hela helgen dessutom. Sen så blev det utgång i lördags med.. ^^

Jaja, fredagen blev lugn, började jobba klockan 16 och hade en kanon kväll om man säger så ^^ blev massa skratt på fikarasten med brudarna som jobbade. Så det va skojjigt.
Lördagen bjöd på jobb mellan 7-16, snacka om att man va död efter det passet, men skönt att få de där timmarna på lönen ju. Blir ju lite ob efter nåe visst klockslag eller hur det är.. ^^
Sen så blev det hemfärd och sova sig en stund för att sen göra sig redo för lite utgång med bästaste Angelique :D Jag blev ju nykter då efter söndagen skulle börja med ett pass mellan 7-11. Så då ville jag inte dricka, men jag drack coca cola istället ^^ så tog vi bilen till statt, det va inte så mycket folk där när vi kom, vi hittade, eller Susanna och Sandra hittade oss, så vi slog oss ner bredvid dem och de hade ett sällskap av utländska killar där som tydligen bjöd på allt man ville ha, fel kväll att va nykter på kanske? Jaa, men men. Thats life ^^

Men det va en toppen kväll iaf :D Träffade på en gammal snygging som ja inte sett sen han körde oss till Logen för typ 2 år sen ^^ Eller gammal är han inte. Men jaa, längesen vi sågs! Så det va skojjigt.

Vi drog hem vid 1 någonstans där.. Känns skönt att kunna ta bilen själv så man vet att man kommer hem. Och slocknade gott.
Upp klockan 6.20 igår, iväg och göra första passet, hem å sova sen iväg igen 16-21. Men det gick bra. Fick uteturen igår kväll, det va faktiskt riktigt jäkla skönt. Cyklade runt där i Sandviken, och lyckades cykla bort min namnskylt med. Får göra en ny.

Så idag är jag ledig.. Ledig ledig ledig.. Vad ska man göra? Haha. Rastlös deluxe.

Fick en kommentar från Isabelle, och svar på det är att de rör inte fredskallan längre då jag överöst den med vitpeppar på bladen ^^ Det gillar de inte. Ser ut som ett litet fint snötäcke på den. Och den får vara ifred :D Vet att den är giftig för katterna, därför jag avstått från att köpa den ett tag då jag vet hur katterna är. ^^ Men nu får jag ha den ifred.



Lördags outfiten ^^ Gillar den där klänningen skarpt! Riktigt jäkla snygg. Och så mina snygga höga klackar till det och nyrakade ben ^^ Tihii. Ja det va lyckat :D


Men det har varit lite mycket runt omkring just för tillfället, därför jag inte funnit någon ork till att skriva heller. Så jaa, ha överseende med det. Ska bättra mig på det.
Och eftersom jag inte kommer in på min mail jag använder till important stuff så kommer inte tävlingen upp ännu. För jag kommer inte åt något på den mailen ÄN!

Ha tålamod, det förösker jag ha. Uscha!

Nu blire fortsatt chill.
Har hittat en ny artist/band jag lyssnar på, skit bra album de gjort: The Summer Set :D

Puss Hej!!


Kommentarer
Postat av: Majja
DATUM: 2011-08-03      TID: 14:03:00     BLOGGADRESS:

har en precis lika dan klänning fast rosa...dock har den lyckats bleve förstor..köpte storlek s fans ingen xs men den e super snygg gillar den som fasiken=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback