Gott & Blandat  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-08-30  |  Tid: 13:41:39

Snart dags :D




Imorrn är det dags, då drar jag iväg med bästaste Susanna, hennes mamma och en kompis till hennes mamma på kryssning över onsdag/torsdag :D
Med Birka Paradise !! Ska bli såå kuul. Längtar verkligen.



Så idag blir det att packa å grejja lite. Visst, men är bara borta över natten, men när man packar väskan så kan man tro att man blir borta en hel vecka. Haha. Men ombyten MÅSTE man ha. Kläder man har på sig när man åker, sen byter man ju om på båten för att se trevlig ut när man ska äta buffén, sen byter man ju om för att se snygg ut på kvällens roligheter, vad det nu kommer bli. Haha. kameran ska med, helt klart, tar nog med båda faktiskt.
Så det blir lite kläder.
Sen måste jag ju ha med mig massa andra grejer med. Men taggad är jag!!

Kommer bli så kul!!

Nu blire att göra nåt annat... vad vet jag inte. Men annat.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2011-08-31      TID: 08:22:59     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

nej inte min mammas kompis ska med, haha min syster ska ju med ;D haha!



kul ska vi haaa! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback