Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-08-24  |  Tid: 01:13:45

Nu jävlar !!




Nu är stav och pärla beställd till tungan :D Wiie!!
Så ska se till å fixa tungan nu, och även naveln inom kort. Ingen idé att dra på det mer ju, jag vill ju. Bara utstå den korta stunden av smärta. (Lär dö)
Men har inte hittat nåt smycke ja vill ha, dessutom vet ja inte riktigt vilken längd på staven det skulle va. Har för mig det va 12mm? Får ta reda på det.
Så får se om man kan fixa det där nästa vecka någon gång.

Tack sweety för infon om dina kamera inställningar. Får testa mig lite fram. Sen beroende på vilken miljö jag fotar i med. Blev ju rätt bra bilder när ja tog porträtt inställningen. Så vi får se hur det går :D
Å jag står helt klart för det jag skrev. Att hade vi båda varit singlar så hade jag gjort allt för att du skulle bli min ^^ Sötnos.

Vill bara inflika att jag Tycker Väldigt Mycket om min Bejb! På torsdag drar vi ner till Skåne :) Jag ska ju plåta. Men sen ska vi sova en natt på hotell i Kristianstad. Det ska bli myyys ! Sen drar vi upp  mot Falkenberg och där ska jag också plåta.
Han har världens mysigaste hus i Edsvalla och det kommer bli jätte fint när det är färdigrenoverat. Och när elen kommer igång så kan man ju vara där å sova med. :) Mysigt mysigt.
Ska väl om han vill hjälpa till å måla eller så. För måla kan jag göra, men jag tapetserar icke ;P

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sooooova!
Skola imorrn.

Sen under dagen/kvällen kommer bejb hit o så sover han hos mig natten till torsdag med.

Puss Hej och God Natt!


Kommentarer
Postat av: Cat
DATUM: 2011-08-26      TID: 17:24:01     BLOGGADRESS: http://amaidango.wordpress.com/

Jag såg dig på någon annan persons blogg och var bara tvungen att säga; herregud vilken fin kvalitet på håret du har! Är jätteavundsjuk haha o:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback