Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-21  |  Tid: 22:17:02

En underbar helg!




Halli hallo!

Igår va en bra dag om jag säger så :)
Vakna upp med bejb bredvid. Helt toppen, det kan jag vänja mig vid faktiskt.

Men han åkte när ja åkte till stan och skulle fika med en vän. Så då blev det ett uppbrott i allt mys.
Dagen spenderades genom att käka lit mat, hämta Susanna och köra henne till Örebro. Sen så innan där så åkte jag ju upp te pappa å käkade lite kyckling sallad.
Fick förfrågan om att komma upp te Bråten ochs pela lite spel, det säger man inte nej till. Speciellt inte när bejb inte hört av sig ännu.. ^^
Så spel blev det.
Bejb hörde av sig och då blev det en tur in till Edsvalla och sen tillbaka.. Jaja.. Klockan drog iväg iaf. Detaljer och preciiis vad som hände behövs inte.. ^^
Men att somna i bejbs famn igen det va underbart :)


Idag så har vi varit till Edsvalla igen, jag körde min lilla opel in. Vi skulle hämta en kompis. Och så körde vi tillbaka, in till Dfs en sväng för vi tänkte att vi skulle åka till Marieberg, men planen blev ändrad. Så Ica Maxi blev ett stopp, fixa lite ingredienser till käk som bejb skulle laga. Starka grejjer kan ja lova. Haha
Sen jaa, vi har faktiskt inte gjort så mycket mer.

Jag har iaf beställt mina vita stövlar :D :D :D Lycka!!
Världens underbaraste bejb har man juu!! Och så blev det en kjol med. Mucho nice i must saay!
Lite minus är väl att det stod i bekräftelsen att det tar mellan 1-4 veckor för leverans... SUCK!
Behöver ju stövlarna för plåtningen i Ludvika, när den nu blir av. Snart hoppas jag.
Och så har jag även fixat råd hårfärg med som ska kladdas i under veckan :D Så man blir snyggisch i håret till plåtningen nere i Skåne som blir av nästa vecka.
Och även fredagen uppe i Falkenberg blir av. Happy Me!

Nej nu vet ni att ja lever, tänkte ge er en bild på kjolen jag beställde :P Stövlarna har jag ju lagt upp i ett annat inlägg, men kan nog lägga upp dom igen :D Så ni får se vilka snyggingar det är :D



Kjolen :D


Stövlar :D

Nee, nu säger jag god natt här på Skogsrundan.
Mys med Bejb står på schemat. Han åker ju å jobbar imorrn... SUCK!

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback