Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-22  |  Tid: 23:32:38

En produktiv dag ;)




Det blev en trevlig tur på stan med Angelique :D
Jag fyndade lite saker faktiskt, hämtade som ja skrev i det andra inlägget ut mina kläder från JC :)
Sen så blev det lite underkläder med, hittade en snygg vit bh och ett par string att ha till plåtningen i Ludvika. Så det blev ju toppen bra det.
Fick även bli tre stycken snygga mini lack från Depend. ^^ Så jaa :D Jag är nöjd.

Blev även bestämt att det blir en road trip till E-tuna på lördag den 27 ^^ Hämta en kompis åt Angelique som ska va med på festen. Det blir nice det :D Tar ju inte sååå lång tid att köra. Om man åker i skaplig tid.

Åkte å lämnade Angelique och hämtade upp Susanna istället. Vi frog iväg till AMS först för där hade hon ett ärende.
Medan hon va inne så kom det fram en kille som jobba där å fråga: Behöver du hjälp med något?
Mitt svar: Nej nej, jag väntar på en kompis, jag har redan jobb och studerar.
Hans svar: Va skönt för dig, så du är påväg någonstans i livet.

Haha jo tack ^^ det är jag ju. Men vaart vet jag inte, mot att bli undersköterska just för tillfället iaf. Men det får duga tycker jag. Är ju alltid något.
Efter mötet så åkte vi till Mem o Zin å käkade lite mat. Gottigott. Kände att ÖoB kallade lite på mig, behövde ha nya sprayer till kök och typ allrengöning. Men även en lite miindre resväska fick följa med mig hem. Har ju velat ha en sån, som man kan ta med sig när man ska plåta eller så och behöver ha med sig lite kläder för ombyten. Så det blev smidigt. Fick med mig alldeles för mycket den gången jag va till stockholm, men det va ju för att väskan va så stooor :D Då gick det ju i massor.

Kom hem och chillade en stund, tvätta håret och så åkte jag upp till pappa. Men där blev jag INTE långvarig. Nope nope. Längtar tills han kommer hem. Kommer sakna min pappa!
Tur man har andra planer i veckan så tiden går fort tills de kommer hem igen. Med mina tax-free grejer :D

Bejb kom hit efter 21 någon gång, har blivit lite mys och gos. Så sover han här inatt hos mig med. Mysigt.

Imorrn så blir det Örebro med Susanna, och så ska jag iväg till Angelique en sväng, hon har massa film som jag ska lägga över på min externa hårddisk :D Wiiiie!!

Så jag säger Puss Hej nu!
Lägger upp bild på det jag fyndade imorrn. Blir bra va?

Ja just det, Susanna och jag va ju till Tomas Zoologiska med och kikade på sköldpaddor, då hittade jag ett par snygga saker som jag ble vlite små kär i ;)
Jag och bejb kom jag på.



Visst är dom söööööta??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback