Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-08-20  |  Tid: 19:30:29

19 Aug 2011



Japp. Nu är det officiellt :)



Och jag är så glad. Fast visst, bara för att man ändrar på FB så betyder ju inte det att det är så.
Men jaa, jag vill va hans och han vill va min. Vi vill va varandras. (Oj va poetiskt det lät)
Men jaa, det betyder för mig, betyder mycket för mig att få ändra status på fb, visa alla andra att nu är man upptagen, nu tillhör man någon. Och jag tillhör min Jesper <3

Vi sågs första gången i söndags, när jag åkte ner till näset och vi sågs i ca 2 timmar. redan då kändes det något i magen som jag sällan känner.
Sen så blev det massa smsande under veckan eftersom han varit i sthlm å jobbat. Massa smsande.
Sen så körde ja ju på lite folk i torsdags till Krhamn och sen hämtade ja nån kille som va kompis te de ja körde i Karlstad. Redan när jag va i Krhamn så stod va han i Karlskoga och väntade på mig.. ^^ Fatta hur mycket det betyder när man är någonstnas och ska vidare och kanske va borta en timme till innan man kommer hem till Karlskoga igen. Och han väntar.
Så när vi väl kommit tillbaka till Karlskoga så sågs vi i stan och så skulle ju jag köra hem de två ja hade i baksätet.
Bestämde att vi skulle ses på OK och där fastnade vi i ca 3 timmar till innan jag skickade hem honom till sig.

Igår så va det ju vulkanmarken i dDgerfors, är ju tradition att jag å angelique går på den. Så det gjorde vi. trotsade regnet. Haha.
Jag köpte 24 par strumpor ^^ jag ÄLSKAR strumpor. Motivsockor, för jag har ju nämt att jag slängt massa och flera har blivit udda. så behöver fylla på mitt lager lite. Så sagt å gjort, jag plockade åt mig 24 par. Sen köpte jag även en snygg jacka typ, tröj aktig jacka. Lite tjockare och längre ^^ Super snygg. Och sköönt. Och så blev det 5 filmer. Det jag planerat att köpa kom jag hem med. Ångrar dock lite att jag inte köpte en sån där lite mindre resväska på hjul som de hade för 150 kr..... Det skulle jag behöva.. Men jaja.. det går fler tåg.

När jag kom hem så blev det att åka å handla lite mat. Sen mötte jag upp han med stort H. Och vi åkte upp till Bråten för att jag skulle få hjälp å tona mina rutor.. Kan väl säga så mycket som att det gick käpprakt åt helvete ;) Åkte istället hem till mig och mös lite, o fixade tacos. Pratat och myst massor :)
Och så jaa.. allt känns rätt, även om det gått fort. Men jag vill va med honom. Så japp, igår kväll så blev det vi.
Underbaraste blev kvar här inatt, super myyys att somna bredvid någon och underbart att vakna bredvid någon med.

Så den 19 aug 2011 är våran dag!!


Fick min kamera igår förresten. Sötaste Louise tipsade mig om den, eller jag frågade vad hon hade för någon för jag tycker det blir bra bilder med den.
Så jag beställde en Nikon Coolpix S3100. Å snacka om att den är LITEN! Riktgit smidigt. För nästa helg är det utgång och då skall det tas massa bilder! Det har jag och Angelique bestämt :D haha!
Så jaa.. :D
HÅller på å leker med kameran nu och provar inställningar osv.. :P Kuuligt :D

snart blire upp te bråten å spela litte spel :D

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Isabelle
DATUM: 2011-08-22      TID: 11:17:55     BLOGGADRESS: http://www.issa-angel.blogspot.com

Men Alexandra då! Det här hade jag alldeles missat! Grattis grattis babe! Det är du värd!

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback