Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-04  |  Tid: 13:54:34

Mycket som händer!




Blev klar med sekt arbetet idag. Och det känns riktigt skönt.
Fick massa inspiration idag så började skriva klart det.
Tycker det blev riktigt bra. Är grymt nöjd!

Nu är det bara att redovsa så har man det klart med.
Så kan man fokusera på nästa arbete istället som är ett födjupningsarbete.
Och jag vet precis vad jag ska skriva om. 
Depression, eftersom jag genomgått en depression själv. Så har ju en del "erfarenheter" av det.  

Kontraktet på lägenheten har kommit, så ska ta kontakt med han som ska köpa min lägenhet, då blir man 40 000 rikare ^^ Känns lite härligt faktiskt.
Även om de skall sparas till jag vet inte vad.
Eller en del vet jag ju, ska ju köpa dubbelsäng till lägenheten.
Men det är ju "endast" 6000.
Å så kommer det väl bli lite annan inredning till lägenheten med. Ska bli så himla skönt att flytta igen. Känner mig som en liten flyttfågel, men nu ska jag äntligen slå mig till ro. Tills nästa gång jag flyttar.
Men nu ska jag väl försöka slå mig till ro en längre tid. Så jag kan inreda lägenheten så som jag ville göra med denna.. Och får ju en klädkammare man kan gå in i och två riktigt stora garderober i sovrummet.. Och det skall köpas nytt matbord med, det barbordet vi tog med hit har blivit så slitet och repigt.

Skulle jag komma in på universitetet i Örebro så ska jag nog pendla till en början och sen blir det kanske flytt till lägenhet i Örebro istället.
Men det märks. Är inte riktigt där än.
Men hoppas kan man ju alltid göra.
Och det blir ju faktiskt närmre till jobb i Örebro med. Lättare att kunna ta pass utan att känna att det blir så långt att pendla. Även om jag inte tycker det är jobbigt att pendla 4,5 mil för jobb. Det är fullt naturligt, och jag får jobba med det jag vill dessutom.

Jag är väldigt sugen på att åka på en weekend tripp till London. Skulle vara riktigt skojj!!
Blir jag hemma i Sverige och jobbar så kommer jag nog åka iväg.
Det blir Liseberg med Susanna med i så fall :D Skulle va grymt kul.
Sen blir det även kryssning med Susanna i september.
Se fram emot vääldigt mycket!
Mycket som kan hända om jag blir kvar i Sverige i sommar.. ;) ;P
Det va väl prat om kryssning när Angelique fyllde med.. Så jaa, vi får se vad som händer här fram över.. :)

Nu ska jag spara detta inlägg och sen lägga mig tillrätta i soffan och invänta Big Brother.

Puss Hej!


Kanske har vi för mycket ihop för att släppa taget om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback