Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-04-29  |  Tid: 22:51:21

Rockbruden!




Hello Bloggers!!

Rockbruden här ^^ Jag är fortfarnade så jävla supernöjd med min röda lugg :D
Det är precis som jag vill ha det :D



Så det får fortsätta vara såhär bra länge till.
Hjärtat tycker det blev toppen snyggt så ^^ Och hela han är ju toppen snygg dessutom. Så det blir ju bara super bra liksom.

Nästa vecka blir det att fixa hålet i näsan. Har bestämt mig för det nu. Kommer bli as nice!

Idag så har det varit en lugn dag. Inte hänt mkt, men just nu i stunden så sitter Susanna bredvid mig, vi kikar lite på Big Brother.
Tidigare så va vi nere vid Näset och käkade lite godis och socialade :D Massa trevligt.
Får väl se vad det blir snart, kanske åka ner på stan en sväng ^^ Tihii.

Mitt snygga heta set kom idag.. Så nu får vi planera fotograferingen ^^
Kommer bli sååå awsooome!

Nu ska vi göra lite nytta :D
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: zx9r
DATUM: 2011-05-12      TID: 01:20:32     BLOGGADRESS:

du är den vackraste jag sett!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback