Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-26  |  Tid: 23:20:55

Good day to come..



Hehe, va roligt detta kommer bli.
Har en audi och en saab att leka med ;P Får se hur detta slutar och hur detta blir.
Ska bli spännande att se resultatet sen.

Imorrn blire en nice dag. Det vet jag ^^ har inga som helst tvivel.
Hoppas dessutom på en dag med mycket sol. Så man kan vara ute massor också. det vore super bra det, så man kan bättre på solbrännan, den lilla som man typ nästan fått.. Haha..
Ska väl föröska ta å fixa ett sånt där solkort med så ja kan sola litte.. Vore nice det.. varva solen med solariet.. Beach 2011 sket sig, men jag har gått ner 7 kg än så länge, och är inte klar än. Men får ju nästan på mig alla kläder jag inte kunnat ha förut.
jag ska införskaffa mig ett par korta jeans shorts, för mina vita får jag inte på mig tyvärr.. Men jaa, shorts kommer inom kort befinna sig i min garderob ^^
Måste gå igenom mina kläder för jag har har hur mkt kläder som helst.. haha! Helt sjukt. Fattar det inte själv.

Ja men det kommer bli en bra dag imorrn.
Kommer ju va lite off på mobilen iaf. Svarar när jag kan och får tillfälle.
Ska baka muffins imorrn med så jag kan ta med till torsdagens fika hos Veronica :D Lovade henne det.. ^^

Fortfarande grymt nöjd med min lugg ^^ Vem vet, kanske gör den än litte breedare.. ;P Återstår att se.. Men I Like iaf.. :D
Måste ta å boka tid inom kort för piercing i näsan.. Och jag är nog rätt säker på att jag vill göra i tungan med.. :P Lockar mer och mer trots smärtan, men det är en snabb smärta.. Som går över..

Mitt hjärta tyckte ju att det verkade nice så då äre ju bara att köra på.. Man vill ju inte göra nåt som den aandra kommer ogilla liksom.. Känns ju lite dumt.
Kan det bli juni snart? :D

Nej nu ska jag göra entré i sängen.
Puss Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback