Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-04-24  |  Tid: 12:55:18

Mycket man vill göra...



Ja då var det Påskdagen idag då..
Glad Påsk förresten på er alla.. Det har jag inte sagt..
har svamlat om massa annat istället, som jag brukar göra..
bestämmer mig för att skriva om en sak och skriver sen om något helt annat..
Men men, sånt som händer ^^

Idag äre inget speciellt inplanerat iaf, inte som jag vet, som vanligt.
Kanske blir en fika hos kusin Jessica, vet inte riktigt ännu.
Å så ska jag ju åka bort till Veronicas katter och hålla dom lite sällskap :) Och så ska jag låna lite solstrålar på deras balkong också ^^ Så det ska bli gött.. :D

Satt å funderade för en stund sen, fast har väl tänkt på det innan med, jag vill åka till Gotland igen!
Vill så gärna åka dit! Utan att bli sjuk denna gång dock.
Usch, det värsta jag varit med om. Pendla mellan vaken och avsvimmad på badrumsgolvet med en orolig kompis och hennes mamma. Men hennes pappa va lugn, som det verkade iaf.
Så jag klarar mig gärna utan sjukan... LOVAR att dricka VATTEN denna gång.
Men jaa, Gotland är någonstans jag vill åka igen, helt underbart..!

Visst finns det fler ställen jag skulle vilja åka till men det är Gotland som hägrar..
Jag och Susanna ska ju åka på kryssning i september när hon fyller.. Så det är ju nåt..
Skulle vilja åka till Ullared med, men efter jag flyttat och fått ordning i hela lägenheten.
Fast det skulle ju inte va helt fel att åka på en kryssning i sommar heller, min bror har ju nyss varit iväg nu under påskhelgen.. Så det skulle va kul..
Skåne skulle inte heller vara helt fel heller. Har ju faktiskt varit på semester där flera gånger under min uppväxt. Husvagns semester, det är fan något som är skojj!
Tälta vill jag göra också :P Eller hur Angelique! Så länge jag slipper tvestjärtar! Vi får ta med oss ett gäng igelkottar i så fall för dom äter tvestjärtar.. :P

Jaa, det finns massa som jag skulle vilja göra om man får en bra sommar.
Men man kommer ju säkert jobba stor del av sommaren med.. Men det är ju inte fyskam det heller, tjäna pengar liksom. Har bestämt mig att allt utöver hyran, lån, mobil o sådär som skall betalas å mat så ska jag lägga undan resterande som blir kvar.. ^^ Spara spara spara.. Så man kan åka någonstans kanske i vinter, solsemster med sötot ? ;) Något som lockar?
Återstår att se ^^ 

Men jag åker INTE till Kreta! Never ever igen! Även om det är på ett annat ställe, jag åker inte tillbaka..! 

Så jaa, mycket man vill göra.. Men allt har sin tid. Så bara härda ut :D 

Nu har jag svamlat klart ^^
Puss Hej!
 


Kommentarer
Postat av: Angelique {Kinkykitten}
DATUM: 2011-04-24      TID: 14:51:02     BLOGGADRESS: http://kinkykitten.nu

Haha ajjjemän, vi går på igelkotts-jakt innan vi tältar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback