Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-04-01  |  Tid: 15:37:42

Det är mycket nu..





Fy tusan vilka magsmärtor jag haft sen igår och under natten..
Har fortfarande känningar i magen av att det gör ont.. =/
Men det känns ändå som att det är påväg mot det bättre. Viktigt med att inte ta någon ipren heller för att när det gäller buksmärtor så är det viktigt att inte döva smärtan OM det skulle vara något annat, typ blindtarmen eller sådär..
Så jag går utan smärtstillande. Jobbigt!!
Å vissa gånger bara HUGGER det i magen.. Å usch va ont det gör.

Men men, det blir nog bättre under helgen när jag får hålla mig till min kost å ta det lugnt. Så man kan jobba på måndag :D Taggelitagg!
Imorgon ska jag umgås med Susanna. Det ska bli såå rooligt! Längtar!


Jag mår inte så bra för övrigt, men kan inte sätta fingret på det. På vad det är alltså.
Men när jag får jobb och blir utringd och kommer till skolan jag ska vara på så känns allt bara så himla bra. Alla problem lägger jag bakom mig.
Jag va i himmelriket igår, fy tusan vilken underbar skola det va i Latorp. Den avdelningen jag va på i alla fall.
Så underbara barn!!
Vilken kul sista halvtimme vi hade innan jag gick hem, va typ ensam med barnen då ena fröken gick på rast. Men shiit va kul vi hade.
Satt å lallade med 6 av barnen i ett rum å jag blev trollad till en groda, en snigel, en ål med en gaffel i svansen, en stinkbomb å ja allt möjligt. Å jag lekte häxa å det va ju jätte skojj..
Sen hände det ju lite smååå olyckor också, så man fick krama och säga att en som varit dum fick säga förlåt å så kram på det å att man måste va snäll mot sina kompisar.
Så jag tyckte det gick super duper toppen bra.
Ville ju knappt gå hem
Fick ett hus av en tös. Det sitter på mitt kylskåp nu. Så go!
Ja, Latorp åker jag tillbaka till.


Jaa, har ju fått sommarjobb.
Som inte ligger i Sverige.
Utan ska få chansen att åka till ett varmt land.
Vart jag ska det säger jag inte ännu. Men jag kan ju säga så mycket att man har full tillåtelse att dricka på arbetstid ;) Och att man får två drinkar gratis varje kväll och sen halva priset på alla andra drinkar?  
Men jag är grymt taggad, och lite nervös. Eller mycket nervös.
Ska ju i så fall vara borta i 3 månader.. Helt sjuukt!
Så det är mycket som skall fixas, och jag behöver prata vääldigt noga med pappa.
Och hitta kissevakt med... Inte bara att packa väskan å dra inte..
Det är ju dessutom flytt den 1 juni.

Det är mycket nu. Väldigt mycket. Tänk Alexandra, tänk.


I've been with your boyfriend.
Guess what..?
He loooved it.


Kommentarer
Postat av: Sässy
DATUM: 2011-04-02      TID: 10:31:06     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

åh gumman tack för att du kom och rädda mig, det betyder mkt <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback