Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-19  |  Tid: 11:54:33

Underbara dag!



Igår så va det måndag, och man vaknade upp till solsken redan runt kl 6 ^^
Helt underbart!
Trodde de skulle ringa om jobb så vaknade ju till och från hela tiden, men va skapligt pigg hela tiden.
Men tog mig ur sängen runt 11,30 eller nåt :P

Emilie ringde och frågade om jag ville med å käka lite mat. Sure, why not liksom ^^
Så det blev att äta lite max.

Åkte hem och grejjade lite, tog lite nya ego bilder ;) Sånt är alltid trevligt. Och så brände jag ut lite musik till en ny skiva i bilen, måste ju ha nåt att lyssna på som man inte tröttnar på så fort, men känner jag mig själv kommer jag lyssna sönder låtarna. Haha. Brukar alltid bli så.

Klockan drog iväg och jag blev en liten aning sen, skulle ju in på intervju i Örebro.
Och den gick så pass bra att jag ska få komma hem till familjen på torsdag. Jag hoppas verkligen att jag får detta jobbet!!
Vore så skoj!
För då har jag chans till att få vara vikarie, börja ganska omgående, få jobba över sommarn och sen kanske få fortsätta jobba till hösten. Hoppas hoppas!
Vill verkligen!

Sen så blev det BB och en Max Dejt med bästaste Angelique :)

Idag så började dagen med att jag fick samtal om en intervju :D
Nästa vecka blir det. Det hoppas jag verkligen också på. Vore riktigt gött att få hålla sig i Karlskoga liksom.
Så jaa, nu håller jag tummarna förmycket här :D

Idag blir det att plugga med Emilie på biblioteket, så man kommer igång med det där fördjupningsarbetet i Psykologin. Så skönt sen när det är över :D
Wihoo!

Nu ska ja börja grejja lite.
Lägger upp en bild på min våriga outfit jag hade på mig igår.. :D
Så glad att jag köpte den turkosa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback