Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-23  |  Tid: 12:00:00

Toppen kväll!



Ja, det blidde ju en tur till Marieberg. Och det blev ju lite shopping igen.. Skulle ju BARA köpa de där prickiga tubtopparna.. Men jaa.. Det blev ju lite mer..
Jag köpte den vita och turkosa, och den jag hade tur, för den vita fanns bara en av i storleken S. Ja, jag har börjat kunna använda kläder i storlek S igen ^^ Undernbart!


 Blev ett par ballerina skor iaf :D Jätte söta, gråa. Oh värsta bra sulan köpte jag till med, en doft sula typ som suger upp all fukt å så som kan bli i skorna när det blir varmt, ochs å luktar det fräsht. Så det rekomenderar jag verkligen.
Köpte mig även en laddare till HTC:n så jag kan ladda i bilen :D Smaajdigt värre!  

Laddar upp bilderna i ett annat inlägg ^^ Senare ikväll :)

När jag kom hem så blev det en snabb sväng in i lägenheten och sen åka igen, handla på Ica Maxi, sen dra upp till Bråten för lite påskmat.. Jag gillar seriöst inte påsk/jul mat längre.. det är så tjatigt... Men men, man får väl pina i sig litte ändå.
Patrik hade katten med sig, men Stiwie va inte så road av att va ute som man kunde tro.

Och så blev det att dra vidare mot Angelique och ner till stranden.
Och må jag säga att det blev en riktigt lyckad kväll!
Blev grillning, dock va jag väl inte så hungrig som jag ville va.. Måste dra ner på käk nu, och bli nyttig.. Måste bli av med den här magen, den är verkligen inte sexig.. inte för fem öre. Och det erkänner jag också.
Gillaar det verkligen inte. Ivägen på precis alla bilder. Är man ego så är man.
Men men, får väl FÖRSÖKA få nån fason på det...
Jaja, men det blev iaf Jag, angelique, jani, Tony, onny och så va andreas med en stund, efter ett tag så joinade även Daniel och Niklas alias Kiddo.. :P Haha! Och när solen började gå ner så blev det ju kallare, vi hade ju inte riktigt tänkt på värmekällor.. Så vi började elda litte, och bygga oss en brasa :D Och det blev skitbra!
Sen så drog Conny och Tony, efter det så drog även Jani.. Kiddo drog iväg med sin kompis Björn som hade dykt upp.. Kvar blev ju vi. Dvs jag, Angelique och Daniel. Vi höll liv i våran brasa väldigt länge, pinn jakten blev overlämnad till mig och gjorde mitt bästa att hitta massa pinnar å grenar.

Men sen så gav vi upp. Och begav oss hemåt runt 00 snåret...
Så kom man hem, tack för skjutsen Andreas.

Och stupade typ i säng... Somna väl vid 1 eller nåt oh så vakna jag till runt 3, svarade på sötots sms.. ^^
Jag längtar så sjukt mycket efter juni månad. När jag är klart med flytten och snart engelskan så man kan ses.
Ska bli så underbart härligt. Längtar!!
Kanske blir den bästa sommaren på länge. Jobb har jag två stycken. Fast det ena blir inte så många timmar på i sommar eftersom dagis stänger på en del ställen. Har mitt nya jobb som personlig assistent. Och ska sen även på intervju nästa vecka, måste flytta lite på den tiden då jag blivit inbokad på lite jobb.
Så då kanske man får tre jobb, detta är ju shemalagt under sommaren.
Så ekonomin löser sig nog under sommaren, det känns verkligen SKÖNT!
Och sen om man kan få in foten och jobba extra efter sommaren vore ju kanon så man kan jobba under tiden man går på universitetet. Om man kommer in då vill säga ;P

Sökte du till universitetet som du prata om att du skulle? Till FSK lärare?

Jaja, jag hade en toppen kväll igår! Hade inte kunnart bli bättre, eller joo, om man hade haft sötot där under kvällen med. Då hade den varit total bäst. Men jaa.. Man KAN inte få allt här i världen. Men i juni! Då jävlar! Längtar så mycket. Då kanske man får inneboende hela sommaren sen. Haha. Vore ju lite mysigt! Ha någon att komma hem till efter man jobbat..

Nu blev det svammel.. Usch va svammel!
Idag blir det lugnt vad jag vet. Ska åka till Veronicas kissor och kika till dem. Lapa lite sol och ha det gött.. Sen så blire väl en sväng upp till pappa. Vet verkligen inte om jag planerade nåt för idag, för i så fall har jag verkligen glömt bort det.. haha! Detta med minne är ju.. jaa..? Nej.. Guldfisk? Jaa :D
På tal om guldfisk, funderar på att starta upp ett 100 liters när jag flyttat till nya lägenheten, är bra sugen på det. Med fiskar som ynglar av sig.. Så man får lite bebisfiskar med.. ^^ Vi får se!

Nu blire att ta en dusch.
Puss Hej!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback