Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-24  |  Tid: 18:15:22

Svammel!



Sitter uppe hos pappa just för tillfället. Har hjälpt han lägga in sina räkningar.
Kan man inte data själv så äre väl tur att man har en dotter som kan hjälpa till ^^ Och jag ställer ju upp eftersom han ställer upp så himla mycket på mig.
Ska ju hjälpa mig att flytta nu igen snart, och så tvättar han ju bilen åt mig ibland, även om jag KAN göra det själv så tycker han att jag har sån fin bil så det gör honom inte så mycket att tvätta den ^^
Får väl se vad vi gör med brumelibrummen i sommar.. Tonar lite rutor kanske, fixar lite häfitga ljus, så Corsan utmärker sig liite från alla andra Corsor.. :P
Men men, återstår att se.

Ska upp till grannarna här i Bråten lite senare och spela lite spel. Spel söndag igen.
Får väl se vad det blir för spel denna gång :D Alltid lika spännande.
jag vann ju på Munchkin förra gången, kommer inte ihåg vilket av alla Munchkin det va dock, men vann gjirde jag ;) Hehe.
Förtjänar jag efter att ha spenderat kvällen på akuten. Hehe.
Så vi får väl se vad det blir denna gång..

Gud va sugen jag är på att boka en resa till hösten/vintern o dra iväg.. Något fruktansvärt sugen..!! Usch å fyy! Eller usch å fy är det väl inte, men vet inte om det finns tid.
Och så ska man ju ha nån att åka med också. Men men, vi får väl se vad det blir av det hela. Själv åker jag inte iaf, bland alla konstiga människor som finns.. Svensk tjej som går själv på gatorna utomlands eller någon annanstans är ju rätt utsatt.. Så NEJ TACK!

Det har varit en fin dag ute idag med, och solen står fortfarande högt på himlen. Har ju fått 1,5 timmes sol idag hos Veronica. Det va riktigt nice måste jag säga :D
Inga som helst fel alls. Jag kommer ju ha eftermiddag/kvälls sol på min balkong sen, det kommer bli ljuvligt.. Göra lite fint där ute med när jag flyttat.. Men det har jag svamlat på om förut också i ett annat inlägg vet jag ganska nyligen.. ;) Säger ju att jag svamlar..

Så dagens stora fundering är om man ska åka nånstans i höst/vinter, men vart har de sommarvärme på vintern? Föruuutom Gran Canaria... ? Hmm, får kolla det där.. :D

Jag tycker om mitt söto så otroligt mycket.
Han får mitt hjärta att slå fortare när ja tänker på honom.
Säger det igen, jag längtar till juni, för då kommer vi ses och det kommer bli så underbart!
Va lääääängesen jag kände nåt sånt här för nån. Verkligen sådär pirr i magen å fjärilar som flyger omkring.. Så mysigt..
Tänker jag på honom när jag ska sova så går det fort att somna.. Så lugn och avslappnad blir jag.
<3

Nu blire att åka hem en sväng och fixa litte, sen upp till Bråten igen..
Puss Hej!


Sigge hos pappa igår ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback