Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-08  |  Tid: 14:23:17

Paket!



Ska snart sätta igång med den där engelska uppgiften så den blir påbörjad och förhoppningsvis klar..!

Fick iväg mina tidrapporter idag, fick låna fax på min kusins jobb. Tack så hjärtligt. Går ju mycket snabbare att faxa än att skicka. Och då skulle de ju inte va framme förän måndag.
Undra om det kostar något att ha fax? kanske borde va något att skaffa..?
Eller en skrivare med scanner, eller bara en scanner för skrivare har ja ju. Då kan jag scanna in tidrapporterna och skicka iväg så har jag en kopia av dem själv.. Kan ju va bra?
Ja ja, får se hur det blir med den saken.
Men jaa, nu kan man ta helg för nu vet man att de är inne, ringde till Pelmatic och fick prata med Andreas, så sa till honom att jag faxat in dom alldeles då så han gick iväg och kikade direkt och där låg dem :D


Fick även mina kläder idag :D Och jag är nöjd.
Ni får ingen bild ännu på mina mint gröna jeans och topparna.
Men de satt bra och de är plagg att behålla.
Det ni får bild på är mina "skrynkelbyxor"
Riktigt JÄKLA sköna. Så de ska nog beställas i marin och khaki grönt också. ^^ Sköna byxor kan man inte ha för många av.



Ikväll blir det som ja skrev igår, Örebro :)
Äta lite tacos o dricka alkohol med Susanna och Danne.. :)
Inga fel det inte. Och så sover jag kvar på soffan. ^^

Nej, engelska var det.. !!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback