Shopping  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-04-06  |  Tid: 12:12:58

Lite shopping ^^


Fick lite vår/sommarkänsla så det blir liite shopping igår.
Kände att det va tillåtet ^^
Ska beställa ett par skor också när de kommer in i lager. :D
Så sööta!
Förstår inte hur jag lyckats snurra in på blommigt mönster, jag som aldrig gillat det förut.. Hmm hmm.. Men det är väl som Emilie sa, har umgåtts för mycket med henne.. haha ;)

  
Dessa söta toppar blev det.. ^^ Blommig o en mintgrön.
 
De vita byxorna tog jag i svart, är såna där lätta svala typ "skrynkel" byxor :D Å sen ett par typ pirat byxor, för mig ser de blåa ut, men de står att de är ljust mintgrön, får väl se om de faller i smaken, aldrig haft ett par färgade byxor förut.. så jaa.. återstår att se.
Beställde även 2 pack linnen, längre modell, svart och vitt. Så man kan ha dom under ett färgat linne.. Blir bra det ^^

Tog express leverans så har kläderna på fredag.
Men är jag i Örebro och jobbar på fredag så åker ja icke hem, för då blire raka vägen till Susanna. För där blir det lite alkohol och mat å sen sover jag antagligen där ^^
Men vi får see ^^


Kommentarer
Postat av: ia
DATUM: 2011-04-07      TID: 08:52:27     BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/Lillbus

Ja tänk va man kan ändra sig om vad man tycker om och inte :)



Själv hatade jag både foppatofflor, haremsbyxor och touchmobiler.



Tyckte dom två först nämnda var sååååå fult.



Hmmmm



Idag älskar jag foppan, haremsbyxan är sååååå bekväm och touschmobil är ju skit bra =)))



Samma med att jag alltid skulle ha alla kläder i svart men nu vågar jag och tycker om mönstrat och andra färger.

Tur man vågar utmana sig själv och testa för att se att det var ju inte så farligt :)



Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback