Gott & Blandat  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-04-27  |  Tid: 15:34:33

Konstiga drömmar...



Usch va skumt jag drömde nyss innan jag vaknade efter att ha sovit ca 3 timmar..
Slumrade verkligen till...
Drömmer verkligen INTE om det jag vill iaf.. och jag drömmer om personer jag INTE vill drömma om..
Varför är det så.. det man göra drömmer om uppenbarar sig nästan aldrig...
Men det man gärna undviker det drömmer man ofta om..
Personer, saker ja whatever..

Hmm.. jaa.. det är märkligt.. Någon som har nåt bra svar?


Kommentarer
Postat av: Gunilla
DATUM: 2011-04-27      TID: 16:20:24     BLOGGADRESS:

Man drömmer oftast om det man tänkt på, på kvällen, sett på tv under dagen eller läst osv. Sedan blandar hjärnan ihop allt medan du sover som sedan blir till något du tänker på, en händelse när du sover (i huvudet)



Hoppas du blev nöjd med svaret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback