Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-07  |  Tid: 23:27:00

Jobb å Flytt!!



Japp, klockan ringde 6,20 idag och 6,48 va jag påväg in till Örebro, va lite tidigt för en gångs skull.
Och vilken kanon dag jag haft idag inne på blåmesen :D Jobbat med helt underbara människor. Klickade verkligen mellan alla.
Så skönt när det blir så. Mycket bättre jobb stämning då.
Va ju en tjej i min ålder som va vikarie också. Och henne gick ju allt så himla bra ihop med. hade super kul!
Och jag är så välkommen tillbaka att när de vill ha vikarie så tänker de ringa in mig via Pelmatic då. Ochd et känns underbart toppen skönt.
Slutade kl 14, härligt.

Så efter kl 14 så letade ja mig bort till Behrn arena och mötte upp Susanna och hennes mamma.
Det va dags för flytt. Och jag ställer ju så klart upp. Susanna ska ju hjälpa mig när ja flyttar ;)
Så ja vi började grejja och fixa och packa in allt i bilarna. Och vi fick med hennes alla grejer från lägenheten till den andra. Utom katten då, henne hämtar vi imorrn.
Ska ju in till Susanna då och äta lite tacos och dricka lite alkohol. Det ska bli ritkgit trevligt. Å så är ju Danne med också.
Vi käkade lite mat efter vi hade flyttat in allt i lägenheten, hennes mamma bjöd oss på pizza. Eller jag åt ju kebab tallrik. :)
Sen blev det IKEA, jag hittade en del fynd där jag med. Tihii, alltid lika skojj att gå på IKEA. Fast jag ångrar mig att jag inte köpte några glas.. kanske gör det i helgen istället. För de va riktigt jäkla snygga.. Fanns i grön och lila.. Så kanske 6 av varje? Hmm.. Är braa sugen, även om jag redan har massa glas..
Så vi får se hur jag gör.. Kanske gör mig av med några glas då..



Vill ha dessa bestick med, för jag har ju såna bestick fast med annat mönster bara och tycker de är toppen bra. Och har velat ha flera.. nu har det kommit enkel färgade och de va grymt snygga.. Lila å blått finns dom i.


Men jaa, det blev en riktigt trevlig dag i Örebro. Och det har varit fint väder!

Love you "girlfriend".
Susanna är alltså min nya "flickvän" för det va en fråga som kom i ett sms, om det va mer än bara vänskap mellan mig å henne.
Blev lite irriterad på det. För så är det inte.
Vi har bara kommit varandra otroligt nära på väldigt kort tid. Och det känns så otroligt skönt! Att det bara klickar sådär o man trivs skit bra ihop. Underbart..
Love you massor bruden!

Nej nu blire sängen!!
Så säger Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback