Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-22  |  Tid: 11:26:14

Grillkväll !



Ikväll blir det att grilla å ha det trevligt :D
Och sällskapet blir då Jag, Angelique, Jani och Tony ^^
Det ska bli riktigt trevligt måste ja säga :D Grillpremiär i april. Haha, men man måste ju ta vara på det fina vädret tycker jag.
Täna en engångsgrill när kvällen börjar närma sig och lote marchaller så det blir lite värme :)
Det blir grejjer det. Så ikväll ser jag fram emot.

Nu ser det ut att bli en sväng till Marieberg med, då ska jag köpa de där prickiga tunikorna på Wear it.. :D En turkos och en vit tror jag det får bli. Så man är liite somrig.. Men det återstår att se helt enklet, får se om min storlek finns också, vore ju en klar fördel.

Och så ska jag handla nåt att grilla med. Så man får nåt ätbart med sig ner till stranden. Haha, klockrent om jag INTE skulle komma ihåg att köpa nåt. Men så illa ska det väl inte bli ;)

Men jaa, det blir nog en bra dag det här :D Garanterat!!

Bjuder på en bild på när jag va påväg hem från Nora igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback