Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-10  |  Tid: 00:55:16

Fredag och Lördag.



Är nu hemma i Karlskoga.
Eller har varit sen halv sju ungefär.. :)

Vi somnade väl inte förän typ, hmm.. ja inte före 3 va hon nog iaf.. Och så vakna vi alla tre vid halv nio.. Skit kul! INTE! Men men, vi gick upp och chillade iaf. Det va skönt att slippa soffan, haha. Den va ju så liten så man kunde inte stäcka ut benen ordentligt så det blev ju helt knas.
Och så åkte vi och hämtade Busan och lite saker. Lilla katten :D:D
Jag vämrde tacosen vi gjorde igår, fixade grönsaker och det, så käka vi :)

Och när Susanna gick in och duscade så tog jag had om disken och diskade den.. ^^ Känner mig lite snäll och huslig faktiskt.
Duktiga jag.

Sen vid 16 blev det hemförd för min del, eller jag svängde förbi IKEA och köpte de där glasen.
6 lila och 6 gröna :D

Samt de där besticken med, det blev de blåa :)


Och medan jag ändå va i det området av marieberg så svängde jag även in på Lågpris Magasinet och kikade lite, och hittade till min stora glädje en Te Låda!!
Sån där som jag tänkt att beställa.. :P

Toppen glad!

Sen blev det hem till pappa och Carina å käka.
Grillade fläskkottletter och sen va det nån grillpinne med.. Färdig kryddad.. samt pommes å sås.. :D Muumma va gott :)
hemfärd och blir mottagen av 4 jätte glada kissor :D Underbara djur. De har saknat mig såå :D Och jag har naturligtvis saknat dom med.

Haft Emilie här en sväng nu under "sena" kvällen och spelat lite Mario på Wii:et. Alltid lika kul för vi skrattar så vi halvdör..

Imorgon ska jag fixa Engelska uppgiften. Så jag blir av med den, måste hämta material till den andra uppgiften också så man kan börja med den under veckan med... Suck å stön va jobbigt...
Men men, jag ska fan satsa på ett VG i kursen. För det hade jag väldigt goda chanser att kunna få :D MVG också om jag väl vill. Så vi får väl se.. Men VG vore ju skoj iaf så kanske man får bättre chans att komma in på universitetet.

Man får väl kanske överväga Halmstad lite mer om man skulle komma in där ;) Tihii..

Nej nu ska ja nog kanske kika lite film och sen sova.. Ska bli skönt att sova i miiin säng.
Ser fram emot torsdagen då jag ska skriva kontrakt på min nya lägenhet. Och kunna börja fixa och planera med den.
Och fixa så han som ska köpa min kan skriva sitt kontrakt så jag får mina pengar till min nya dubbelsäng :D

Nee, nu blev det mycket svammel!
Har haft en toppen bra fredag och lördag!
Och det får vi tacka Susanna, Daniel och Emilie för :)


Puss Hej!
Tänker på dig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback