Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-03  |  Tid: 16:11:12

En kulen kväll :D



Ja det blev en riktigt lyckad kväll igår :D
En hel del alkohol och great sällskap!
Daniel och Putte kom förbi en sväng med.
Kokade makaroner till Susanna och värmde tacos till mig med.. Man måste ju äta nåt när man blir hungrig sådär mitt i natten. 
 

Kom väl i säng runt halv fyra imorse och gick upp vid elva.. :P
Och så har vi käkat lite kebabtallrik. Det va inte helt fel vill jag lova. Muuums!
Kittlar dödsskönt i kistan ;P

Och nu så får det bli chill resten av dagen, se om man får nåe sällskap ^^
Märks helt enkelt. Men gör inget att vara själv heller.
synd bara att jag inte har någon pepsi, men det ligger påskmust i kylskåpet, det kan funka faktiskt.
Ska lägga mig å kolla nya Narnia filmen nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback