Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-27  |  Tid: 11:02:10

Dålig dag.. Men den blir bättre.




Vilken kass morgon.. Vaknade med klump i magen eftersom jag inte kunde gå till jobbet idag.
Det suger verkligen.
Jag som blev ÖNSKAD på den skolan o så kan jag inte jobba.. :(

Å så är det skit tråkigt väder ute med! Grått, mulet, trist å så kommer det lite regndroppar till som tätt.

Men men, imorrn är jag på plats iaf! 8,30-17,30 å sen efter det passet så blire fika hos Veronica tillsammans med Emelie o Emilie.
Så imorgon ser vi fram emot. Verkligen!

Ska försöka plugga lite engelska idag.. FÖRSÖKA. Inte säkert att det blir så.. TROLIGVTIS inte.
Hela NÄSTA vecka kommer ju gå åt till engelska lektioner...... Måndag, förberedelse för NA prov, torsdag förberedelselektion för NA prov och fredag nästa vecka NA prov skriftligt.
Suck å suck, trippel Suck!
Men snart är det över, snart är engelskan slut!

Bara hålla tummarna för att man kommer in på alla skolor man sökt så man kan känna sig lugn sen.

Jaja.. jag är inte på humör just nu.
Tur jag har hjärtat som säger rätt saker för att få mig att må bra.
Och Angelique, som känner precis som jag angående den där människan.. Blaaaah! Såå strött på henne just nu.


Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback