Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-08  |  Tid: 15:28:50

Dagens Sanning....




Dagens Sanning idag är att jag hoppas så innerligt att komma in på Universitetet!
Jag vill ju så gärna komma in på Förskolelärarprogrammet!
Vore ju så jävla fucking underbart!

Men visst snurrar tankarna, Tänk om man kommer in på alla de skolor man sökt, då måste man faktiskt bestämma sig för Vilken man ska välja.
Jag är ju helt 100 på Karlstad, att få gå på Campus och träffa alla människor som går i klassen och stifta nya bekanstskaper.
Men, det finns ju faktiskt en hake på Karlstad. Inget jag behöver nämna faktiskt, för det känns så onödigt. Men det är iaf lite vemodigt om det skulle bli så.
För jag känner inte samma för denna personen som jag gjorde förut.

Aja, jaa, men det är Dagens Sanning, att Alexandra vill bli student på Universitetet.
Jag har sökt in till 6 olika skolor faktiskt.

Mitt 1:a handsval är Campus Karlstad.
2:a Distans Karlstad
3:e örebro
4:e Halmstad
5:e Umeå
6:e Uppsala
7:e Linköping

Ska skicka in betyg från de andra avslutade kurserna, där bland betyget från Engelska B kursen.
Så det är bara hålla tummarna på att man kommer in direkt istället för som reserv.
Vill ju så gärna.
Sanningen är ju att jag VILL jobba med Barn! 1-6 åringar. vore helt underbart!
Det är ju så mycket lättare att få jobb som Förskolelärare sen. Eftersom det oftast är kravet på många jobb som ligger ute nu. 

Så tankarna går.
Vad ska man göra om man kommer in?
Till och börja med så kommer jag ju pendla för att se om det verkligen är detta jag vill. Sen om allt känns bra efter ett halvår/år så kanske man flyttar?
Det vet man aldrig.
Jag hoppas iaf att jag kommer in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback