Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-26  |  Tid: 14:08:43

Bara hålet som fattas ;P



Nu är luggen rööööd ^^
Och det blev såå snyggt!! Underbart. Är så himla nöjd. Det var det verkligen värt måste jag säga. 450 kr. Kommer fortsätta färga hos dem. Frisör Smedjan i Karlskoga. Rekomenderas absolut.
Den 9 maj har jag bokat klipptid, då ska hon få ta bort ALLT mitt slitna hår, det är lite grann faktiskt så kommer kännas kort ett tag efteråt.
Vill ju ha det långt när jag träffar mitt hjärta.. Men men, det växer ju som ogräs så det växer nog ut snabbt så jag får mitt långa härliga hår sen igen.

Men jaa, jag är helt klart nöjd, och nu är det bara hålet i näsan som saknas så blir man en liten rock brud sen ;) Haha. Är sugen på att ta i tungan med, men jag vågar nog inte.
Då får hjärtat va med å hålla mig i handen. ;) Så jag inte svimmar.

Men nu är man snygg i håret när man ska ut på lördag. Det ska bli niiice! Tagga!!





Fick världens sötaste sms igår!!
Fick höra hjärtats röst, å fy tusan vilken underbart sexig röst och dialekt han har!
Har lyssnat på det flera gånger :D Han är så underbar!

Nu blire att göra engelska uppgift som man skall redovisa imorrn!!
USCH OCH FY!
Inge taggad alls för det.. Absolut INTE!
Måste ju avsäga mig jobb för det.. :/ Vill icke!
Sjuk? Ja tack! Jobb? Ja tack!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback