Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-17  |  Tid: 00:13:47

Akuten



Jag lovade ju att jag skulle lägga upp bild på allt jag shoppat, vilket blev en HEEEL del!
Har shoppat, hood röja, zip tröja, mysnyxor, tights, linnen, toppar, skor, lite saker på lagerhaus, godis, Jaa, massor.. Som jag är riktigt nöjd med!!
Men när vi lämnat Örebro så kände jag att det började göra ruskit ont i magen.
Och när jag lämnat av Angelique och skulle åka till Konsum så hade jag så ont i magen att jag knappt kunde stå upprätt.
Åkte hemåt till pappa och mådde inte alls bättre.

Så de blev att åka till akuten och vara där ett tag.
För att få reda på att man har kraftig magkatarr... usch å fy!
Men men, nu vet jag ju vad det är iaf. Och det känns ju lite skönt.

När jag kommit från akuten så blev det att åka hem till pappa, tack Therese för att du skjutsade och hämtade mig.
Så satt hos pappa en stund och sen gick jag upp till Therese och spelade lite spel.
För att sen åka och hämta Daniel och köra honom till Örebro, in till Susanna som inte riktigt mådde så bra.. :(

Och nu sitter jag här.
Men ska fixa upp bilder på det jag shoppade imorrn :)

God Natt!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback