Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-09-21  |  Tid: 21:51:57

Kotteskogen


Idag så ha jag iaf gjort lite mer än suttit i lägenheten å ugglat.. Det känns skönt.
Orkar inte sitta här inne hela tiden och bara göa inget när jag inte mår bra. Har konstant huvudvärk. Så jobbigt!!

Så idag så tog jag mig ut i skogen, kotteskogen som det så fint fick heta. Jag skulle nämligen ha kottar. Till en visning jag har imorgon med PartyLite. Och det blir ju lite höststämmning om man har med sig lite rolig utsmyckning som hör hösten till. Innan jag åker imorgon så ska jag plocka lite fina gula och röda löv. Så det blir ännu mer höstkänsla över det hela.
Fast måste ju erkänna att jag fick lite kott mani, att jag ville ha den å den å den å den... När det va dags att ge sig, för det va tillräckligt redan.


Ligger lite på tork här tills imorgon. Så de inte är blöta och fuktiga.

Åkte iväg och hämtade paket från Bon Prix på Konsum Fröding och ett doftklot från PartyLite som ja köpt på tradera. Skönt att det kom idag! I paketet fanns min efterlängtade skinnjacka! Så otoligt nöjd med den, och den passar utmärkt! Happy happy!! Varm å go är den också.
Sen så blev det en eftermiddagsfika med Emilie, Karro och Jani. Det va trevligt. Skönt att komma ut lite.

Hem en sväng å lägga kottar på tork, bilden där ovanför. Och iväg igen fast med Angelique denna gång på en sen eftermiddagsfika. Blev kycklingsallad då :) Mooms! Tog en sväng in på Kicks, de hade ju bra pris på Depend's mini lack. Ta 3 betala för 2. Så det blev det.



Nu syns färgerna kanske inte så bra. Men det är ett lila, ett grön/grå/blå och ett grått.
Numret på dem är: 193 (lila) 207 (grå/grön/blå) samt 206 (grått)
Riktigt nöjd med köpen :)

Nu har jag packat ihop det som ska med till visningen imorgon med. Ska bli riktigt spännande. Ser fram emot det. Hoppas bara jag får upp produkterna lite snyggt också. Så det ser köpvänligt ut :) Men ska göra mitt bästa.

Skriver mer imorgon :) Och då ska ni få en bild på mitt visningsbord också.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback