Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-09-02  |  Tid: 15:13:39

Mixed things...


Oj då, här va det längesen man skrev.
Har liksom inte haft nåt att säga helle så. Det har ju inte gjort saken bättre.
Igår så den 1 sept så hade man bott här i nya lyan i 2 månader. Va fort tiden går. Och allt börjar klarna. Bli ljusare.
Jag har ju fått jobb, går i skolan, har inte orkat hämta böckerna tyvärr, ska ju bara läsa geriatrik just för tillfället. Och sen hemsjukvård längre fram i höst, även om det börjat bli höst nu.
Det luktar höst ute, det blåser och är fint väder.. Typiskt höstväder. Men jag gillart. Det blir mörkare på dagarna nu också, mysigt å tända ljus sen framåt kvällen.

Men ja som sagt, det har inte hänt så mycket under veckan som varit.
I helgen så blev det utgång på fredagen, Rydell&Quick. Dom va helt okej ^^ Va ju en hel del folk ute, och det är ju det man vill gå ut bland. Men kvällen blev otroligt lyckad. Såna kvällar man minns sen. Som man inte riktigt gått in för helt men sen så blir det skit bra i slutänden ändå!
Och bästa sällskapet hade man ju också. Det gör mycket det också.

Sen så blev resterande av helgen otroligt lugn. Inte mig emot.
Har nördat rederiet typ varje dag. =)

Och nu är det fredag imorgon igen. Och då så styr vi bilen upp mot Avesta. Mot min älsk! Saknar honom så!
Hoppar över Oxhälja för att åka dit. Han fyller ju ändå år på måndagen så skönt att man kan umgås med honom på helgen innan. Har ju dessutom köpt en present till honom. Inget märkvärdigt alls. Tanken som räknas mest tycker jag.

Sen på måndag blir det jobb jobb jobb... Och hela veckan lång. Och sen nästa helg så blire att träffa en vän som man aldrig träffat men pratar med sen man typ va..? hmm.. öhm.. jaa.. Måste varit typ 15-16 år eller nåt.. Sjukt längesen iaf! Oj oj oj... Så det ska bli skojjigt.

Nej nu är det dax att städa lite, göra rent kattlådor och sådär.. Så det är fint imorrn när pappa ska se efter djuren :) Mina små pysslingar. Det bästa som finns i mitt liv, bland annat iaf.

Idag går iaf Roxette - Stars på repeat. Älskar den.
Varvar den lite med Nicke & Nilla - Diggar dig (den första låten denna person skicka till mig)

Så jag säger Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback