PartyLite  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-09-27  |  Tid: 01:01:03

PartyLite visning




Idag så va det dags för pappas visning.
Kom upp till huset vid tre och började plocka upp lite produkter. Vi hade inget bra bord så jag använde mig istället av vardagsrums bordet, tv bänken samt golvet. :)
Ställde upp Naturligt Modern lyktorna på vardagsrums bordet. Och ställde pumpa glasen runt om dem. Så det blev fint och lite färgglatt. Jag fyllde även lyktorna med kottar som jag plockat i skogen, tall kottar vill säga, de är lite mer runda och söta :) Blev jätte bra.

Ställde även en kotte och några jullyktor på bordet.
På tv bänken hamnade de Afrikanska elefanterna, samt ett doftklot och ett hus, det huset jag visade bild på tidigare i bloggen.
Sist men inte minst så ställde jag halloween spökena, katterna och en julkula på golvet. Och jag blev nöjd med resultatet.
 
Eftersom det va släktningar och vänner som kom på visningen så kände jag att jag inte behövde prata så mycket, mest bara inflika att katalogen va ny och att det va mycket nya produkter.
Sen gick det av sig själv.

Visningen gick för 3921 kr. Har några beställningar till som jag ska lägga till. Så pappa får välja produkter för ca 800 kr. HELT GRATIS!
Vem vill inte ha GRATIS produkter??? Det tror jag att alla vill ha.
Så lönsamt, köpa lite fika, inte mycket alls behövs. Så får man träffa sina vänner och bekanta under någon timme eller så och prata o ha det trevligt.
Och sen får du välja och vraka i hela katalogen vilka produkter du vill ha helt kostnadsfritt när jag räknat ut summan :)

Så fundera på om du verkligen vill avstå att ha en visning. Eftersom det lönar sig!
Och jag åker som sagt mellan 10-15 mil för en visning. Så bara höra av sig.

Nu blir det sängen!
Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback