Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-09-30  |  Tid: 00:17:47

Natten


Det är natten nu, men jag kan inte sova. Inte ens trött..
Ska lägga PatyLite beställningen idag. Och jag har klarat den ena utmaningen iaf ^^ Får votvljuskoppar eftersom jag sålt för en viss summa.

Men det är fortfarande mycket som är jobbigt, som kretsar kring i huvudet. Och det är inte direkt något jag orkar prata om med någon just för tillfället. Kanske en person. Men hon jobbar på dagarna just för tillfället. Vi får väl se om man får sällskap i helgen eller inte. Om inte så kan jag ju kanske åka ut till henne och samtala lite. Vore skönt. Annas får vi ta det en annan dag. 
Det finns en annan person som jag ofta pratar med, men det känns som att jag redan matat henne full med alla mina prolem. 
Så jag känner att jag borde prata med någon annan. 

Nee, nu säge jag god natt, funderar på att spela Super Mario :D
Puss Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback