Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-09-25  |  Tid: 14:03:54

Läkarbesök


Ja igår så va man ju till läkaren igen.
Och där fick man ju inga direkt klara besked. Fått ny migrän medicin, en spray.
Vi få se om den hjälpe mot mina anfall. Jag hoppas det iaf. Så jag kan börja jobba :) Tjäna riktiga pengar istället för att få sjuklön för en hel månad.. yeej liksom... Får väl se hur mycket man kan spara undan av lön och studielånet man får.

Skickade ju även in smycken till SmsGuld får se hur mycket man får för dom. Va väl inte så många gram kan jag tänka mig, runt 17-18 gram kanske. Men men, alla summor är välkomna. Ska spara.
Jag är inte den personen som sparar för sparas skull. Har jag aldrig varit, utan vill jag ha nåt så sparar jag till det. Men vi får väl se hur det kan bli. Vore ju kul om man kunde spara ihop en del och sen kunna köpa lite välbehövliga saker.

Igår så va det fest också :) Det va trevligt. Men kändes så segt, fick inte i mig många cider alls.. Magen sa nej tack. Men sällskapet va inte att klaga på. Det va trevligt tycker jag :) Och sen att det blev lite chill i sängen med Angelique innan snälla bror kom å hämtade mig. Det va riktigt nice, bara prata om saker som stanna mellan oss :)
Idag blir det lugnt, ska inte göra några större kraftansträngningar mer än att hämta min bil i Sandviken och sen käka mat hos pappa. En helt okej lördag helt enkelt :)
Imorgon blir det visning hos pappa. Hoppas på att det går bra :)

Jag fick min GoodieBag i torsdags, men orkade inte hämta upp den förän igår heller. Och jag gillar verkligen Lumene dag krämen. Helt underbar! Huden tar åt sig den direkt, blir inte kladdigt eller klibbigt. Använde den efter att jag hade lagt en ansiktsmask från Kicks. Deep Cleaning Detox eller något heter den. Super bra! Gillar den också!



Nu ska jag chilla och kolla på Rederiet. Och vänta på att pappa ska höra av sig så jag får skjuts ner till Sandviken och hämta min bil :)
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback