Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2010-09-19  |  Tid: 16:54:48

Helgen lider mot sitt slut...


.. som vanligt när det är söndag. Uscha. Gillar inte söndagar alls. Speciellt inte när man haft Rickard här och han måste åka hem och åker så tidigt. Gillar inte det.
Men men. Sånt är livet. Och vi får se när vi ses nästa gång, troligtvis i böjan på oktober för nästa helg är det ju party igen och så ska jag ha visning hemma hos pappa.

Ja, Rickard kom i fredags och det blev lite mys framför tvn med en film. Sen flyttade vi oss till sängen å kollade film där istället :) Mycket mysigare.
Under lördagen blev det att åka å handla lite. Vi köpte en gardinstång till köket så nu sitter det gardiner där med. Rickard satte upp takfläktslampan. Så nu funkar det toppen bra! Wiie! Världens bästa pojk!
Lite mys och sen fixa sig iordning för party hos Angelique som blev väl lyckat :) Hade en supertrevlig kväll och blev lagomt full. Massa trevliga människor ute på ny pemiären av Nightshift :) Helt klart en kväll att komma ihåg. Förutom att den där banan drinken smakade mest apelsinjuice. Men men. Ner gick det.
Mr migrän hälsade på mot slutet av kvällen, så det blev hemgång för mig, Angelique och Andreas. Fast jag stannade till på Viking och köpte med mat till mig och Rickard. Så hem, käka, sova :) Det blev ett bra avslut.
Och idag söndag så blev man själv vid klockan två :( Inte gilla alls.

Imorgon måste jag ringa vårdcentralen för att prata om tabletterna. Tycker inte att de hjälper.
Så vi får se vad de säger.
Nu blir det att fortsätta att slappa. Orkar inte engagera mig i nåt mer avancerat.

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2010-09-19      TID: 18:03:39     BLOGGADRESS:

Skönt att du har träffat någon nu! Hopps ni är lyckliga och komnmer vara tillsammans länge?! :)

Postat av: Alexandra
DATUM: 2010-09-20      TID: 13:02:04     BLOGGADRESS: http://tikkatikkatini.webblogg.se/

SV: Tack anonym. Jag är glad och trrivs verkligen med honom. Och hoppas vi kommer vara tillsammans väldigt länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback