Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-09-20  |  Tid: 13:51:53

Glädje


Ja, dagen görs lite bättre när det ringer på dörren och man får ett paket med pyssel grejjer från Slöjd Detaljer :) Med paljetter, fjärdrar och lite glasfärg. Det är min nya hobby, glasmålning. Är ju inte världsduktig på tekniker eller så. Men så länge det blir som man gillar.
Den röda lyktan kommer nog hamna i bloggen snart. Har fått lite ideér om hur den ska se ut nu.
För jag har en guvlig huvudvärk. Sitter vid datorn i små "portioner" och kollar stum tv.
Men ville bara blogga lite.
Får se om man kanske tar sig en promenad lite senare. I skogen tänkte jag mig. Beror på om jag orkar eller inte.


Fick en trevlig kommentar i förra inlägget :) Och kan kontra här också att ja jag är lycklig och glad. Han är verkligen den jag vill va med. Min dalmas :) Han gör mig glad, och jag trivs i hans sällskap. BLir alltid lika glad när vi ses. Vilket har blivit varannan helg. All tid uppskattas.

Nu så blire att ta det lugnt och kolla stumtv. Å eventuellt grejja lite med sakerna jag beställt.

Valet avgjordes ju igår också, moderaterna blir kvar i 4 år till. Det är väl en glädje för vissa, sorg för andra. Sorg för mig. Jag hade hoppats att de rödgröna skulle komma in. Och ännu större sog är det väl att SD kom in i riksdagen.. =/ Det va inge vidare.
Ja, man kan diskutera det här fram och tillbaka att moderaterna är si och sossarna är så.. Bla bla bla..
Men jag röstade i fredags på biblioteket. Dock var det lite oorganiserat tycker jag. Ingen som direkt informerade om vad man skulle göra.. Liksom stå vid valsedlana och säga att man ska ta tre kuvert, ett till vaje sedel osv osv... Men men. Jag la min röst på Socialdemokraterna. Och det är jag nöjd fö. Även om de inte vann, så är man i alla fall en liten del av de 43.7 % som de fick.



Ha det gott så hörs vi kanske senare idag. Ni vet väl även att ni kan va med och tävla fortfarande hos min vän Angelique, om två olika paket nagellack. Klicka HÄR för att komma dit :)
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback