Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-09-14  |  Tid: 21:15:29

Fy på mig..


Ja fy på mig! Jag som skulle bli bättre på att uppdatera min blogg.. Och nu va det 1 vecka och 5 dagar sen jag skrev. Inte klokt.
Men jag skyller på att jag verkligen inte haft nåt att skriva om.
Dagarna har flutit på. OCh jag har hämtat böcker i skolan, lagt upp kursen för jatt jag ska klara den på bästa möjliga sätt.
Och det känns jätte skönt faktsikt. Att det går att lägga upp den så bra, bara man pratar med sin lärare.
Jobbet har väl gått sådär.. har varit hemma och varit sjuk en tid. OCh nu är jag sjukskriven för migrän veckan ut.
Tur att min goa älsk kommer i helgen å myser ner sig med mig. Det ska bli skönt tycker jag.
ka orka mig ut på krogen på lördag med bäsataste födelsedagsbarnet Nettan som då fyller år då. Eller korrektur där, Angelique ^^
Får väl se om Rickard följer med ut. Hoppas det iaf. Men men, blir inte ledsen om han inte följer med. Då kan han ha myskväll med kissarna här hemma å sen hämta mig :) Han gör det som känns bäst för sig själv helt enkelt :)

Va uppe hos Rickard första helgen i september. Det va mysigt. Firade honom lite eftersom han fyllde år måndag den 6 september. Fick en liten present av mig. Han verkade iaf lite glad :) Alltid lika tråkigt att åka hem på söndagen. Men men. Nu i helgen ses vi ju. Underbart.

Och snart är det visning på gång för min del. Ska bli så spännande. Första visningen på typ ett år! Inte klokt! Måste försöka komma igång med det här nu igen. Ska försöka få in visningar igen. För jag älskar PartyLite och dess produkter. Och så har jag ju fått nya kunder uppe i Norrland. Det är jätte kul!
Det kommer nog ett paket med nya produkter här till veckan, hoppas det hinner komma innan jag ska ha visning! För vill verkligen ha med mig produkterna ut!
Måste plocka lite kottar till visningen med. Och lite höstfärgade löv så det blir lite höstigt på bordet. Allt för att sälja bättre.

Ska åka in till Karlstad här någon dag nu för att hämta mina doftpover och kataloger som finns hos en vän som också säljer för PL. Spännande :) Längtar!

Nej nu ska jag försöka kika lite på rederiet och sen får det bli sängen!
Ska lägga upp lite bilder imorgon på lite PL produkter :)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback