Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2010-10-12  |  Tid: 14:18:25

Dagligt.


Ja vad hände igår då?
Somnade om en stund på morgonen. 

Sen blev det väl mest lugnt under dagen, åkte iväg till apoteket och hämtade ut mina Levaxin tabletter. Äter dom ju för att jag har för högt sköldkörtelhormon. Så det måste bli en bättre balans där. Hoppas det påverkar lite av vikten också.  
Dessutom mått illa hela dagen så någon riktig måltid blev det ju inte.
Vid 16 så åkte jag mot Örebro, fast inte hela vägen dit då, Malin bor lite innan. Skulle på Mary Kay visning typ.
Testa på lite hudvårdsprodukter, och det va riktigt kul kan jag säga. Fick prova kräm och rengöring för händerna, ansiktet, ögonen. Samt att man fick sig en läpp mask. Det trodde ja inte fanns. Och så testade vi en foundation som va halv täckande. Och den gillade jag verkligen! Passade min hy totalt.
Gillades! Men köpte inget. Fick en del att fundera på istället.

Kom hem under kvällen och fick lite halvsent besök av Emilie och hennes Ian som hade kommit hit under gårdags kvällen. Han överraskade henne totalt :D Så roligt.
De va här en stund och kollade lägenheten och sen spelade vi lite Super Mario också.

Och efter det fick det bli sängen.
Trött trött.. Och har mått så jäkla illa under hela dagen. Helt sjukt.


Och illamåendet fortsätter att hålla i sig och jag vet inte vad det är för fel. Ska ringa vårdcentralen imorgon och se om de kan göra något eller om de har några bra tips på vad jag kan göra åt det.

Va på intervju idag också =) På Nightshift för garderobsjobb. Och jag ska prova jobba den 23/10, en sån där helg då folk inte har så mycket pengar så då blir det inte så mycket folk. Så det blir en bra helg att prova på. Och får lön för det. Häligt.. :D Gillas!
Senare idag så kommer Emilie hit och vi ska spela lite mer Mario och även äta lite onyttigheter, ska testa varma koppen också. Se om det kan va nåt för magen. Måste ju få i mig nån näring liksom...

Aja, det va väl allt jag hade på hjärtat :)
Puss Hej!




Kommentarer
Postat av: Neha
DATUM: 2010-10-12      TID: 15:35:02     BLOGGADRESS: http://nehaexponerar.blogg.se/

Tack så mycket:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback