Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-05  |  Tid: 21:04:54

Toppen dag!


Ja idag har det varit en toppen dag igen.
Gick ur sängen vid halv tolv. Duktiga mig, måste försöka gå upp tidigare än då. Så jag orkar med att gå upp till jobbet nästa vecka, kommer ju eventuellt börja jobba då så.
Men har sökt ett annat jobb som jag hoppas kunna få, och börja ganska snart där med kanske.

Sen så fick jag sms från Karro som frågade om jag ville följa med å käka på MAX. Givetvis, kunde ju behöva äta något innan man skulle åka iväg en sväng sen.
Och det måste jag säga blev mycket lyckat. Jaa, väldigt lyckat. Ångrar mig inte för fem öre.
Vill inte säga så mycket här i bloggen. Men ja, jag är nöjd. Och glad. Gjorde rätt beslut.

Nu är det premiär av Desperate Housewives :)
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback