Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-03  |  Tid: 19:25:38

Snabbis i Örebro


Ja, så kom man till sista dagen i veckan, igen. Som alla veckor. Alla veckor har en söndag.
Oj va nostalgiskt och poetiskt det dä lät.. men det är ju sant. 

Idag så blev det faktiskt en tur till Örebro, hade gett upp tanken om det innan Angelique ändrade sig och hängde på. :) Tack för sällskapet hun!
Vi åkte till Grizzly för att kika på akvarie fisk. Tror vi båda blev guppy frälsta ännu en gång. Men inga guppys i min kupa denna gång faktiskt. 
Utan efter mycket om å men å fundeingar och vankande fram o tillbaka så bestämde jag mig. Kamphanen va ju redan bestämd, hittade EN blå! Den andra de hade va så skumt färgad.. Även om den va fin. Men jag ville ju ha en blå.
Det tillkom 10 kardinaltetror också. Samt 5 zebrafisk en slöjsort. Jätte fina. 
Och dom är nu simmande i kupan. Jätte nöjd. Det ska tillkomma två små ancistrusar bara, men det behövs inte just idag. Utan kan köpa dem här i veckan. Ingen panik. Är ju inte så "skitigt" i kupan än. 

Annars så har dagen varit lugn.
Återkommer med ett inlägg lite senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback