Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-31  |  Tid: 18:17:25

Sego Söndag!


Ja inatt så ställdes ju klockan tillbaka en timma. Och man fick sova en timma extra.

Söndagen har i princip inte bestått av mer än vakna, soffläge, varm å härlig dusch, mer soffläge sen har ja suttit hos mormor i ca 2 timmar å pratar å umgåtts. Mormor uppskattar verkligen mitt sällskap :) Och jag blir glad av att träffa min mormor.
Sen så kom ja hem med världens huvudvärk. Kokade ris och gjorde currysås till. Orkade inte med något annat dirket. Hade ingen större lust att ställamig och göra mat. Absolut inte.

Nu ska man snart åka iväg till Angelique och spela BingoLotto. ^^ Ska bli roligt, vi vinner säkert inget som vanligt. Men kul å spela iaf. Och lyssna på tråkiga Lotta Engberg. Haha! Hon är verkligen en usel bingo värd! Iaf vad jag tycker.

Ska ringa vårdcentralen imorrn igen och höra vad de säger, om jag kan få en tid till Ulrica igen. För ja mår seriöst inge bättre även om ja ätit de där pillrena i snart två veckor. Och illamåendet består. Blir trött på det här.

Aja.. thats it!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback