Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-11  |  Tid: 08:01:10

Morgon pass


Japp, idag så orkade jag mig iväg till jobbet. Morgonpasset.
Men fy helvete va illa jag mår... =/ Mått illa hela natten och det stod mig ända upp i halsen, men pallrade mig iväg iaf.
Kallt va det ute också för den delen, fick skrapa is på rutan.
Men men, nu är mogonpasset gjort. Ska snart krypa i säng å halvdö ett tag. Och hoppas på att illa måendet går över. Inte för att jag misstänker nåt speciellt. Nåt jag ätit under gårdagen kanske.. Men känns så skumt att jag började må illa efter en choklad ferarri, sen chips och dip (åt typ tre chips med lite dip på), köttfärslimpan och sen muffinset på donken..

Och mått illa hela natten och fortfarande nu. Helt sjukt.. Blääh! Värsta som finns att må illa, och känna av kräkkänslan men att det inte vill nåt mer. Man må ju faktiskt lite bättre efter man kräkts.. Iaf jag.

Får nog bli sängen snart nu.
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback