Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-24  |  Tid: 23:11:04

Lyckat


Ja Ljuspartyt gick ju super bra :)
Massa trevliga människor och mycket trevligt fika/mat. Kyckling wraps. Så himla gott.
Och jag inbringade 716 kr till egen ficka. Dom är välbehövliga kan jag ju säga :) Så mer än nöjd med resultatet. Och så skulle vi boka in ett nytt i februari eller så igen :)

Och resten av kvällen spenderades hos Angelique ;P
Vi spelade Bingo Lotto. Super skojj! Fast vi vann inget. Men men, lika kul iaf, va ju underbart sällskap.
Och jag ha ätit årets första Lussebulle :D Tackar! Dom va riktigt goda. (Även fast det inte va russin i ;P)
Och druckit årets första julmust också för den delen. Massa gott!

Nästa söndag är vi på't igen! Ny bingolott och nya chanser! Haha.. ;P (Kommer iaf inte vinna)
Men det ser jag fram emot.

Vi få se vad som händer imorgon. Hoppas mina piller börjar hjälpa snart, för jag mår fortfarande illa. Och det blir värre på kvällarna. Ingen höjdare när man ska försöka sova. För man kan inte koncentrera sig på nåt annat än att må illa... Å det är piss jobbigt... Blaah! Hade ja haft mjölk hemma så hade jag värmt det å druckit. Men nu ha man inte det..
Aja.. får se va som händer imorrn.. Handla lite mat till kylskåpet kanske.. Eller ja. Mat till mig men som ska in i kylskåpet.. Och mjölk. Så man kan värma det och även dricka te. ^^

Sov gott!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback