Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-01  |  Tid: 17:25:26

Lunch på stan


Ja, det blev en bra vändning på dagen.
Emilie ringde och frågade om jag ville lucha med henne på stan. Och det gjorde jag ju mer än gärna. Va längesen jag luncha på stan. Inte så ofta man gör det heller.
Det blev kyckling med pommes inne på "Som Hemma" på torget. Jag gillar det cafet, synd bara att det ska va så knökat med folk hela tiden. Man eller jag, känner mig uttittad varje gång jag kommer in där, fullt med folk å jaa.. Men men, vi hittade ett bord och beställde.
Riktigt tevligt.

Sen så åkte vi hem till Emilie en sväng och drack te och kikade lite tv. Pratade och hade trevligt.

OCh nu sitter jag här och funderar lite. Det får bli en lugn kväll. Fick erbjudande om filmkväll med en vän. Men jag orrkar nog inte. Har ingen större lust. Vill bara vara själv. Känner att det drar lite i pysseltarmen. Så blir nog lite pyssel tror jag :D Ska måla lite ljuslyktor och grejja lite med.
Har ju en påse full med fjädrar som jag tänkte göra nåt skojj med.

Imorgon blir det nog eventuellt att gå på Loppis med Emilie och det gänget :) Och bestämma datum för Lindas ljusparty ^^ Wiie! Det ska bli spännande. Träffa nya människor.

Ska försöka städa lite ikväll med.
Så jag säger Puss Hej nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback