Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2010-10-20  |  Tid: 22:09:47

Lugn dag.


Ja, dagen har ju flutit på väldigt bra.
Kollat klart på hela säsong 4 av GW. Ska börja kika på 5e efter Hells Kitchen. Greys är ju snart slut här så.
Så det har varit en lugn dag. Ha inte ens vart ner å kollat om jag fått någon post. Jag som alltid åkte ner å kolla posten förut. Nu känns det inte speciellt viktigt. Vet ju att det bara kommer räkningar och reklam typ.

Men ska nog kolla imorrn om mitt Polis register utdrag har kommit ^^ Då blire att söka jobbet jag tänkt söka. Hoppas på bra besked sen.
Skulle göra mig så himla glad!

Emilie va här en sväng förut med, la över Paranormal Activity på sin externa hårddisk. Hennes mamma skulle nog gilla filmen kom vi fram till.. Hehe.
Visade henne även vart vi skulle sitta på bion sen, de platser jag bokat åt oss.. :D Och hon tyckte det va bra platser. Ingen vill ju sitta längst ner..
Jag stod och gjorde step up på min Balance Board när hon kom. På 10 min gjorde jag 1106 step ups.. ^^ Nöjd med mig själv.. :D Har även joggat och kört lite andra övningar. Tränade totalt i 30 minuter. Kändes bra. Kanske ska göra det varje dag? Fast lovar inte mig själv nåt för jag vet att det troligtvis inte kommer bli så.

Japp japp, imorrn blire att åka upp te huset på eftermiddagen och få hjälp med att byta däck på bilen. Och så ska Emilie fixa mina ögonbryn.. Dom är alldeles för buskiga nu. Och hon är duktig på det så :)
Blir gött det.. Så man är litte snyggisch till fredag.
Då blir det att åka till Bergvik å gå på IKEA, ska köpa pepparkaks ljus :D Å så ska vi väl käka där, å sen in till stan för bion.
Sen får vi väl se vad som händer efteråt.

Har ju en fullbokad helg iaf.. Det är ju en sak som är klar.
Men det är nice :)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie
DATUM: 2010-10-22      TID: 23:35:02     BLOGGADRESS: http://memliss.blogg.se/

hehe var kul med att plocka ögonbrynen:P jag är sadist! mohahaha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback