Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-23  |  Tid: 15:53:15

Lördag.


Yes, idag är det lördag. Och jag har sovit helt okej inatt efter filmen igår.
Men jaa, aldrig mer skräckfilm på bio.

Bestämde mig ju för att ligga kvar länge i sängen idag. Men blev inte längre än till tio i elva, beslöt mig för att följa med till loppis på fika iaf. Har blivit nån sorts tradition på kort tid.
Sen blev det att följa med hem till henne. Fira Gunilla som fyllt år.
Grattis till henne i efterskott :)

Och nu sitter jag här å ugglar. Emilie mådde inte så bra så hon skulle ta en powernap. Så får vi se om hon orkar se film ikväll.
Ska upp te huset å käka lite grillat senare med.
Blir inge jobb idag, eftersom jag är sjukskriven, vill inte riskera att någon ser mig och sen skvallrar vidare å så får man skit på jobbet sen.. Tack det klarar jagmig utan.
Kör istället den 30e oktober, då har folk fått lön så det lär bli köigt då. Men bättre å komma in i det fort på en gång istället. :)

Kanske ska ta mig en power jag med? Känner att ögonen är lite smått trötta. Hmm.. Kanske.. kanske inte..?
Märks.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback