Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-13  |  Tid: 23:13:03

Intervju ^^



Ja eftermiddagen bjöd ju på en trevlig timma typ.. Ångrar inte alls att jag åkte iväg. Men nu får jag ta mig i kragen och inte ge efter så lätt.
Men men. Trevligt va det iaf.

Åkte sen upp till huset, för PartyLite paketen hade ju kommit :) Så det va bara sätta sig och sortera allt. Real Fun! Not. Men men, det blev sorterat iaf. Eftersom pappa inte riktigt vet vad allt är eller hur man läser av allt osv osv.. Så jag kan hjälpa till att sortera om det skulle va så att någon som har party fått hem paketen inte riktigt vet hur de ska göra.  SÅ pappa åkte iväg och delade ut det. Trots att det inte direkt är hans plikt att göra det. Men jag har ju en sån snäll pappa. Och dessutom så tycker Carina att lukten är jobbig från alla ljus. Så jag förstår henne. Jag har ju inte samma problem. Jag älskar ju alla dofter, eller inte alla. Men tycker inte att det luktar starkt.
När det va klart så begav jag mig hemåt.

Väntade Emilie och Ian på besök idag. Det va trevligt. :) Man får ju öva lite på engelskan också. Hehe, inte det lättaste, men man byter språk väldigt lätt när man umgås med honom. Även om det kanske inte blir rätt uttalat alltid, men man gör sig ju förstådd iaf.
Vi spelade, Super Mario ;) Och åt potatiskroketter. Inga fel det inte.

Har även fixat en ny intervju, eller ja, detta för mer jobb timmar, heltid eller deltid. Får se vad som kan va mest givande. Och så får vi se hur det går. Sa att jag kunde börrja omgående iaf. Och ska träffas för intervju på fredag klockan två. Vart det är håller jag för mig själv för att se hur det går på fredag. Men jag håller tummarna. Vore kul att testa på det igen faktiskt :)
Så jag känner mig nöjd över att jag ringde upp ägaren och prade med honom. Och ska se om jag kan skriva ut ett cv och ta med mig till honom. Vore ju great det. Kan va bra att visa upp. Så han vet vad jag jobbat med innan och att jag har lite erfarenhet inom yrket.
Så jag håller tummarna. Kan ni också göra det ä ni snälla? Skulle va så underbart att få en ny tjänst, på ett jobb som jag kanske trivs bättre på.
Och som jag kan utvecklas mycket mer inom. Håller tummarna! Vill så gärna!

Jaa, det va väl dagen i rätt exakta drag.
Ni får sova gott. Jag ska försöka göra det iaf :)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback