Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-27  |  Tid: 18:44:15

Inte lika seg dag.



Onsdag idag. Innebär att det är Greys Anatomy på tv. Dagens höjdpunkt typ.

Förutom att man varit ute å käkat med pappsen o hans trevliga arbetskamrat :) Tack för maten.
Och så har jag varit uppe hos Emilie en sväng och tittat på Mio min Mio.. Gud vad man störde sig på att den va dubbad och alla andra konstiga saker som man inte alls tyckte va konstiga när man va liten och såg den.
Men men, det va trevligt. Hon har varit här en liten sväng också. Spelat lite Mario, och lånat duschen som säkert är hemsökt.. För hon hörde någon som sa hennes namn, trodde det va jag, men icke. Jag satt här i soffan och försökte komma på namnet på en artist.
Fick hjälp med det.. Tack Angelique. Delta Goodrem va det jag sökte efter.

Så jaa, jag har då aldrig hört något i duschen, så jag hoppas inte du dragit med dig några andar hit ;) För jag sover ju liksom själv..

Jaa, nu äre bara å vänta å se om man får nåt samtal eller inte..
Å sen vänta på att Greys ska börja..
Ska nog göra en kopp te å mysa med i soffan. Sen efter greyan så äre Hells Kitchen.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback