Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-04  |  Tid: 23:47:26

Höst dag


Vände mig nog om i sängen å somna om säkert tre gånger idag. Innan jag beslöt mig för att gå upp, Skruttan va lite bov i det dramat för hon satt å stira på mig å jama lite hest åt mig. Det va verkligen dax att gå upp och skruva på lite vaten i duschen åt henne.

Och jag skulle ju uträtta en del grejjer också. Som att åka ner till banken och sätta in pengar, köpa ny kkattsand och göra rent lådorna och städa lite här hemma. Så jaa, sagt och gjort, åkte iväg och fixade det.
Kom hem och gjorde det jag köpt sanden till. Har väl plockat lite grann här hemma. Måste verkligen ta tag i och torka golven här. Det behövs. Men får se när vi gör det. :P Så länge dammråttorna är uppsugna så gåre an tycker jag.
Åkte iväg och införskaffade två små dammsugare till akvariekupan, det vill säga, två små ancistrusmalar. Tycker dom är så himla söta. Tihii.
Sen blev det lite shopping på coop, köpte två filmer, Wall-E och Mona Lisas leende. Ska kika på Wall-E i sängen sen :) Mysigt att somna till. Bra avslut på kvällen.
Men det blev lite umgänge med pappa också. Alltid lika trevligt, dock så hade han ingen lust att va kattvakt i helgen. Men men, så är det. Man kan inte alltid ha lust att ställa upp. Ibland måste man få göra vad man själv vill. Och Carina är ju ledig i helgen så de vill hitta på nåt.
Så vi får väl se om Rickard kommer ner hit då istället.. Eller om vi är utan varandra ännu en vecka ;/ Känns då inge vidare i så fall.... Men det märks.

Vi åkte iväg och käkade på Sibylla och samtalade lite med de som jobbar där, han som typ äger Sibylla kiosken har ju en BMW han med, och han hade köpt nya framljus och ville se lite hur pappas satt så jaa. Trevligt. God mat är det också. Och lite skratt blev det ju också.

Nu sitter jag här och lyssnar på Johnossi - Whats the point den är riktigt bra tycker jag.
För övrigt så har det verkligen blivit höst ute, det blåser och är sådär småkyligt mest hela tiden om man inte står i solen när den skiner. Jag vet inte om jag gillar det eller om jag ska tycka om det.

Men men, så kan det va. Min dag i stora drag.
Och jag måste säga att imorrn kanske det händer något som inte brukar hända. Eller som aldrig hänt förut. Vi får se om det blir så eller inte. Det märks.

Puss och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback