Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-07  |  Tid: 23:15:25

Kvälls shopping.


När ja vaknade idag så va det en riktigt tråkig syn att titta ut från fönstret. Grått och lite regn. Jävla höstväder som gör en allmänt depp!!
FIck brev från csn och skolan med. Mitt studie lån ändas nu. Men men, hoppas jag inte blir betalningsskyldig bara, böjade ju ändå i aug som alla andra.
Får ringa och prata med dom imorgon. Och se vad det blir av det hela.

Annars har det varit ganska lugnt under dagen, varit och handlat lite grann inför helgen. Blir ju full rulle då. Så kan va bra att va förberedd lite grann.
Och så va ja upp en sväng te pappa också.
Måste nog fan lägga på det där brevet till Assistansia också. Så man får ut sjuklönen. Kan ju faktiskt va bra. När man inte får fullt från csn sen liksom.

Nu under kvällen har jag och Angelique varit till Örebro, Mariebergs köpcentrum. Det va nåe shopping jippo där under kvällen mellan 20-22. Men jävlar va folk det va! Inte klokt! Folk överallt. Uscha, så man orkade ju inte va så länge i butikerna. Det blev varmt också. Ja, nee.
Så vi sa: "Det va kul, men det gör vi inte om *poke poke poke*" Haha.
Men men, tidsfördriv för kvällen :D Alltid skojjigt. Och jag hittade ju faktiskt en tröja, eller en Cardigan, lite smått over sized. Den verka iaf va skön. Ett längre linne och sen den över. Blir perfekt det.

Ja, vi får väl se hur aktivt det blir här under helgen då. Det märks.
Men jag nås ju via sms för dom som har mitt nummer och vill nå mig;)

Säger Puss och God natt nu.
Ska se premiär avsnittet av greys anatomy nu. Och sen eventuellt sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback