Tankar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-10  |  Tid: 14:45:42

......


Jag blev visst inte aktiv alls under lördagen. Men jaa, nu är jag tillbaka igen.
Imorgon är det jobb som gäller. Måste börja ta mig iväg igen. Även om jag söker nytt under tiden
Fö jag kommer inte palla de där tiderna. Jag vet det, inget jag behöver testa på så mycket mer. Har redan gjort sådana där långa pass när jag va vikarie vid jul och nyår.
Men ska iväg på morgonpasset iaf. Sen får vi väl se. Ska ringa på ett annat jobb imorrn med. Och så ska jag på en kort intervju på tisdagen också för ett extra jobb. Hoppas det går bra. För jag behöver verkligen alla slantar jag kan få nu när mitt studie lån kommer ändras.

Har ju kvar demo jobben, och det är något jag verkligen trivs med. Det bästa jobb ever. Tänk om det hade varit på heltid. Det hade varit grejjer det. Dema varje dag. ^^ Himmelriket. :D

Jag mår så jävla pissigt inombords. Och jag gör verkligen mitt bästa för att inte visa det. Kämpar som en gris för att inte visa något. Att inte bryta ihop. Men jag tror nog att jag behöver bryta ihop snart. För att få ut mig allt. Men jag vet inte vem jag ska vända mig till just nu. Så jag håller det för mig själv.

Nej nu ska jag inte bubbla mer om mina problem. Inget ni är intresserade av iaf. Va bara tvungen å få ur mig lite skit.
Så jag säger Puss Hej istället..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback