Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-10-14  |  Tid: 11:15:55

Torsdag Morgon.



Ännu en mogon idag då. Solen skiner ute på blå himmel. Så underbart skönt. Kanske ska ta och gå ut en sväng idag, få lite frisk luft? Hmm hmm. Blåser lite ute. Men det är väl sånt man får räkna med. :)

Fast idag känner ja att jag är på ett sånt kasst humör. Vet inte varför.. Men jag bara är det.. =/ Fast det kan bero lite på en viss person. Men men, behöver inget säga här. Ingen idé.
Sitter och tittar på Lejonkungen och hoppas att den ska få mig på lite bättre humör. Återstår att se.

Fick ju alla PartyLite prylar igår, så det piggar ju upp lite iaf.
Massa nya ljus :D Och Naturligt Modern lyktorna. Och två av de där husen som jag inte hade.

Ne, nu har ja nog inte så mycket mer att säga jut för tillfället.
Men har ni inget speciellt för er så kan ni gå in på Angeliques blogg och tävla om tandblekning ^^ Enkla tävlingsregler :)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback